סודות הטיפוח של חני נחמיאס נחשפים

להתייעצות עם ד"ר איל
השאירו פרטים או חייגו
077-9975781

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואה אסתטית

    חני נחמיאס, האייקון הישראלי, ממשיכה לכבוש את הבמות והמסכים בגיל 65, כשהיא מציגה מראה צעיר, רענן וטבעי. סוד הקסם שלה טמון בשילוב מנצח של שגרת טיפוח קפדנית ורופא אחד שעושה את כל ההבדל

    צפו בביקור שגרתי של חני נחמיאס אצל הרופא שלה ד"ר עמי איל

    "הדבר הכי יפה אצל כל אישה זה החיוך", אומרת חני נחמיאס, נחמיאס, בת 65 – שמופיעה בימים אלה ב"בלוז לחופש הגדול" בבית ליסין, “בוסתן ספרדי" ב"הבימה", ובמופע "להתאהב מחדש" עם בן זוגה יהודה אליאס – מאמינה שהסוד למראה צעיר וחיוני הוא פנימי. "חיוך הוא האיפור הטוב ביותר”, היא אומרת. “אני מקפידה לשמור על הומור ואופטימיות, להיות שלמה עם עצמי ולהתרחק מדברים שליליים – זה הסוד של ההרגשה הטובה והמראה הצעיר". 

    כדי לעזור לעצמה לחייך ולהרגיש טוב נחמיאס פיתחה לאורך השנים שגרת טיפוח קפדנית.

    בבוקר היא מנקה את הפנים, מורחת קרם הבהרה, קרם לחות וקרם הגנה. בלילה, לפני השינה, היא מנקה את הפנים בקרם גרגרים, חלב פנים ומי פנים, ואז מורחת סרום, קרם הזנה וקרם עיניים. 

    "תחזוקה של הפנים היא חובה מבחינתי", אומרת נחמיאס. “עם כל הכבוד למתנות שקיבלתי מהטבע, טיפוח וטיפולים אסתטיים הן לא מילים גסות, ונשים לא צריכות להתנצל שהן בוחרות לטפח את עצמן אלא להתגאות בזה”. 

    הטיפולים האסתטיים של חני אצל ד"ר עמי איל

    אחת לשלושה חודשים, נחמיאס פוקדת את מרפאתו של ד"ר עמי איל, רופא כירורג מומחה לשעבר באיכילוב אשר עוסק בעשור האחרון ברפואה אסתטית, מרפאתו מציעה מגוון טכנולוגיות שלא מוצאים בכל מרפאה בתחום.  

    כל מטופלת שמגיעה אל המרפאה נפגשת עם ד"ר איל לחצי שעה, ללא עלות, כדי לדייק את החלומות שלה ולשמוע איך צוות המרפאה יכול להגשים אותם. 

    "אנחנו מצלמים את המטופלים בתחילת הדרך, מתקדמים עם התהליך ובכל מפגש בודקים את התוצאה ומחליטים איך להמשיך. אני לא אציף מטופלת ב-20 מזרקים, כי תמיד אפשר להוסיף, אבל להוריד קשה יותר". 

    חני נחמיאס עם ד"ר עמי איל במרפאתו ברמת החייל בתל אביב. צילום: מורן ניסים

    חני נחמיאס: "שנים הייתי מסתירה את כפות הידיים בראיונות טלוויזיה. ועכשיו ד"ר עמי איל עשה ממש קסם, מאחד עד עשר אני מרוצה אלפיים"  

    אילו טיפולים הותאמו לחני?

    "עבור חני החלטנו על הזרקות חומצות עדינות להפחתת מראה הקמטים, טיפולי מיקרונידלינג להזנת ויטמינים והחדרת תאי הגזע, שילוב של טכנולוגיות חומרים לעידוד ייצור קולגן וטיפולי לייזר מתקדמים לחידוש העור ומרקמו, באופן שמאפשר להצעיר את מראה העור ולתת לו זוהר ואחידות".

    הצערת כפות הידיים

    כשחני הגיעה אלינו, היא אמרה שמראה כפות הידיים שלה מפריע לה, אבל היא יודעת שאין מה לעשות. אמרנו לה שדווקא יש! טיפלנו בה באמצעות "רדיאס", חומר מילוי טבעי על בסיס קלציום. רדיאס הוא חומר ותיק ובטוח, שמתקן מיידית קמטים ושקעים, משפר את מראה העור ומעודד ייצור קולגן. החומר הזה מתאים  לכל הגוף, והשיפור במראה הוא מיידי. ההזרקה נעשית לאחר אלחוש רפואי של לידוקאין, כך שהטיפול אינו כרוך בכאבים.

    לפני | אחרי – כף היד של חני נחמיאס לפני ואחרי הטיפול ברדיאס להצערת מראה כף היד אצל ד"ר עמי איל.

    רענון הפנים: שילוב של סקולפטרה עם טכנולוגיות מונחות אולטראסאונד

    התוכנית שלנו היא להגביר את ייצור הקולגן על מנת לפצות על דלדול העור ונפילת הפנים. קולגן הוא הפיגום שמחזיק את העור ומגיל 25 רמתו יורדת באחוז 1 כל שנה. אנחנו משתמשים בשילוב של טכנולוגיות מונחות אולטראסאונד רפואי וחומרים מעודדי ייצור קולגן כדוגמא סקולפטרה וביו סטימלוטורים אחרים.

    סקולפטרה – Sculptra

    ד"ר עמי איל: "השילוב בין החומר והמכשור נותן תוצאות מצוינות לטווח רחוק. כשייצור הקולגן מתגבר גם מתקבל מראה רענן וגם מתעכב תהליך הנפילה של העור, וככל שמתחילים את הטיפולים האלה בגיל צעיר יותר, אפשר לשמר טוב יותר את מראה העור."

    צילום: רמי זרנגר

    הטיפים של חני לשמירה על הבריאות בכלל ועל עור הפנים בפרט:

    להקפיד על תזונה נכונה.
    לעשות פעילות ספורטיבית בכל יום, גם אם קצרה.
    לשמור על רוגע ולא לצפות בכל תוכנית חדשות. הידיעות החשובות כבר יגיעו אלינו.
    ללכת לישון עם פנים נקיות ומוזנות, רצוי ליד מישהו שאוהב אותך.


    ד"ר עמי איל
    רפואה אסתטית
    ד"ר עמי איל הינו מומחה לכירורגיה כללית, עוסק באסתטיקה רפואית וטכנולוגיות לייזר מהמתקדמות בעולם, במרפאתו שברמת החייל. ד"ר איל משמש כסא"ל במילואים, שירת כטייס בחיל האוויר ובתפקידי פיקוד במערך הרפואה בשירותו הצבאי. במרפאתו של ד"ר...

    להתייעצות עם ד"ר איל
    השאירו פרטים או חייגו
    077-9975781

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות