זריקת יופי: כל מה שרציתם לדעת על הזרקות בשילוב מכשור מתקדם

להתייעצות עם ד"ר איל
השאירו פרטים או חייגו
077-9975781

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואה אסתטית

    ד"ר עמי איל, מומחה לכירורגיה ואסתטיקה רפואית. מציע טיפולים הוליסטיים המשלבים את כל החדשנות הטכנולוגיות ולייזרים רפואיים עם מגוון חומרי ההזרקה המתקדמים לקבלת תוצאה הרמונית, טבעית ועמיד לאורך זמן

    יצאנו לבדוק איך זה עובד ואת התוצאות וחזרנו עם יופי של כתבה

    כבר שנים שעולם האסתטיקה הרפואית מנסה לתת מענה לצורך בשמירה והצערה של הפנים ותיקון פגמים, כגון העלמה של סנטר כפול, הרמה וחידוד קו לסת, טיפול מיוחד לצוואר, מיצוק וחיטוב הפנים והצוואר, טיפול בכתמים בפנים ובכפות הידיים, חידוש העור ועוד ללא צורך בניתוח.

    תוצאה טובה וטבעית בלי צורך בניתוח

    אחד מנושאי הדגל בתחום, ד"ר עמי איל, מומחה בכירורגיה דווקא הוא לא ממליץ לרוץ להתנתח. בזכות היכולת שלו למשלב מספר סוגי טכנולוגיות לצד הזרקות כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר תוך שמירה על מראה טבעי. "העור שלנו והמראה שלנו הוא אולי 'התכשיט' היקר ביותר שלנו ובמקרים רבים הוא גם האור שלנו, לכן מאוד חיוני לשמור עליו וכל שינוי קטן יכול לעשות שינוי גדול", אומר ד"ר איל שהקליניקה שלו ממוקמת בבית הרופאים בתל אביב. לדבריו, הרפואה המודרנית יכולה כיום להציע למטופלים הרבה מעבר להזרקות בוטוקס ומילוי בחומצה היאלורונית. "מתפתחים בימים אלה דברים שלא חלמנו שיהיו ברפואה האסתטית", משתף ד"ר איל. "למשל, בשנה האחרונה הביו סימולטורים תופסים מקום נכבד מאוד בתחום".

    ד"ר עמי איל, מומחה לכירורגיה כללית, עוסק באסתטיקה רפואית וטכנולוגיות לייזר מהמתקדמות בעולם, במרפאתו שברמת החייל.

    שילוב הזרקות עם מכשור נותן תוצאה שלמה הגדולה מסך חלקיה

    אצל ד"ר איל, הזרקות וחומרים בדרך כלל משולבים גם עם מכשור מתקדם למקסום האפקט. השילוב של חומרי הזרקה מתקדמים וטכנולוגיה חדשנית עומדים אמנם כטיפול עצמאי כל אחד בפני עצמו, אבל עבודה משולבת מבטיחה מקסום התוצאות הן מהזריקות והן מהמכשור, זה מקרה קלאסי בו השלם גדול מסך חלקיו והתוצאה טובה בהרבה מאשר בכל טיפול בנפרד. לכן הזרקות ביו סטימולטורים, משולבות בטיפול עם מכשיר יחסית חדש שנקרא "סקין פן". "הוא מתחבר לראש עם המון סיכות קטנטנות. כשמשתמשים במכשיר עוברים מיליונים של פולסים על כל הפנים. אנחנו משתמשים בעור שהוא עכשיו פתוח ומאפשר כניסה של חומרים כדי להשתמש בחומרים הכי חדשים שיש. בין היתר מדובר בחומרים המופקים בתאי גזע ואותם אנחנו יכולים לשלב בהרבה מאוד אופציות". 

    רוני נמצאת בשיאו של תהליך טיפולי שמשלב מכשור וחומרי הזרקה מתקדמים והתוצאות ניכרות.

    מה הייתה הסיבה שבאת לד"ר איל? מה הציק לך?

    "הרגשתי שהעור שלי נפול. הפנים התחילו ליפול. הייתי נראית לעצמי אפורה ושלפנים שלי אין אחידות. בנוסף, היו לי כתמי פיגמנטציה שמאוד הציקו לי".

     

    מה הטיפול שעשית?

    "אני עשיתי הליך ששילב מכשור והזרקות לשיפור של מרקם העור. זה גם עשה לי מן הרמה של הפנים, טשטש לי מאוד כתמי פיגמנטציה ובכלל העניק לי מראה זוהר. אני נראית יותר צעירה".

    רוני, מטופלת של ד"ר עמי איל: "אני סופר מרוצה ואני מרגישה מעולה, אני נראית יותר צעירה".

    מה אורך כל טיפול? והאם מדובר בסדרה של טיפולים?

    "הסקין פן שאני עשיתי, שאחריו גם הוחדרו חומרים פעילים של תאי גזע, זה סדרה של שלושה טיפולים. עשיתי גם אולטרה שזה היה חד פעמי. אחריו עשיתי את ההזרקות של סקולפטרה שזה פעמיים ולפי מה שנמסר לי בקליניקה זה מחזיק כשלוש שנים".

    זה נשמע כמו משהו מאוד כואב, כל הטיפולים בעור.

    "יכול להיות, אבל בקליניקה אלחשו לי את הפנים עם משחת לידוקאין. לד"ר איל יש גם גז צחוק שהוריד לי מאוד את מפלס החרדה כי הייתי מאוד חרדתית לפני הטיפול. אז תוך כדי הטיפול הייתי עם גז צחוק שעשה לי הרגשה נעימה בגוף ועם האלחוש זה ממש לא כואב".

    ואיך את מרגישה כיום, אחרי הטיפול?

    "וואו, אני סופר מרוצה. נזקי השמש נעלמו וקיבלתי מרקם של עור זוהר ואחיד. אני מקבלת המון מחמאות ואני מרגישה מעולה".

    ד"ר איל, נשמע שהחומרים עובדים נהדר. למה צריך לשלב מכשור?

    "בלי הפציעה המבוקרת של העור לא נקבל שום תוצאה. האפקט בלי המכשור יהיה פחות חזק ויחזיק מעמד לאורך פחות זמן. פנים יותר מורמות, גוון יותר טוב. אפשר לומר שהשילוב של החומר והמכשור זה כמו אחד ועוד אחד שווה שלוש, מבחינת הזמנים, מבחינת התוצאות, מבחינת האפקט".

    אז השילוב הזה זה משהו שיכול להחליף את האופציה הניתוחית?

    "בוודאי. אם אפשר היום להימנע מניתוח אז למה לא? האופציה הניתוחית תמיד קיימת, אבל הרבה פעמים אפשר לקבל תוצאות נהדרות עם תופעות לוואי מינימליות. אחרי הטיפול בקליניקה חוזרים לעבודה די מהר. אני עושה הרבה טיפולים ביום חמישי וביום ראשון המטופלות חוזרות לעבוד, אז לא רק שאין מה להפסיד, יש רק מה להרוויח".


    ד"ר עמי איל
    רפואה אסתטית
    ד"ר עמי איל הינו מומחה לכירורגיה כללית, עוסק באסתטיקה רפואית וטכנולוגיות לייזר מהמתקדמות בעולם, במרפאתו שברמת החייל. ד"ר איל משמש כסא"ל במילואים, שירת כטייס בחיל האוויר ובתפקידי פיקוד במערך הרפואה בשירותו הצבאי. במרפאתו של ד"ר...

    להתייעצות עם ד"ר איל
    השאירו פרטים או חייגו
    077-9975781

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות