חיוך של כוכבים: ד"ר מיקי בבייב משנה את החיוכים של הידוענים

להתייעצות עם ד"ר בבייב
השאירו פרטים או חייגו
02-3003111

    הנני מאשר את תקנון אתר
    יש לאשר את תקנון האתר

    מדיקו > רפואת שיניים

    רמת השרון היא עיר שקטה ושלווה, אך מאחורי הקלעים של הקליניקה של ד"ר מיקי בבייב מתרחש קסם של ממש. ד"ר בבייב, מומחה לציפוי שיניים עם מוניטין יוצא דופן, מטפל בכוכבים הגדולים של ישראל ומביא להם את החיוך המושלם שתמיד חלמו עליו. בין הידוענים שביקרו אצלו לאחרונה ניתן למצוא את אקי אבני, רביב קנר וסנדרה רינגלר, אשר שיתפו אותנו בחוויותיהם

    אקי אבני: "אם מקצוען, אז עד הסוף"

    השחקן והדוגמן אקי אבני תמיד היה ידוע בחיוכו המדהים, אך הוא חש צורך לשדרג אותו עוד יותר. "פניתי לד"ר מיקי בבייב בעקבות המלצות חמות מחברים," מספר אבני. "לא תיארתי לעצמי שהשינוי יהיה כל כך מדהים. ד"ר בבייב היה מקצועי, סבלני וידע בדיוק מה מתאים לי. היום אני מרגיש בטוח יותר לחייך ולצחוק מכל הלב."

    כשאקי הגיע לשדרג את החיוך, המצב שלו היה לא רע בכלל, אך כאדם מקצוען ופרפקציוניסט אמיתי, אקי החליט לשפר את חיוכו בעזרת ד"ר בבייב ואמן החרסינה ראובן אליאל. התהליך כלל 60 שעות של בניית חרסינה פלדספטית עם לפחות 9 שריפות בתנור כדי להבטיח חיוך טבעי ומדויק. "השאיפה שלנו היא ליצור חיוך טבעי, מדויק וקלאסי." מסביר ד"ר בבייב.

    רביב קנר: "הדרך לחיוך מושלם עוברת ברמת השרון"

    הזמר והיוצר רביב קנר, אשר ידוע בהופעותיו האנרגטיות ובחיוכו הכובש, גילה את סודו של החיוך המושלם אצל ד"ר מיקי בבייב, אחרי שנים של התלבטויות.

    "הסתכלתי על העמוד של ד"ר בבייב פעם בשבוע במשך כמה שנים טובות, עד שאמרתי 'אני הולך על זה!' פחדתי, ובסוף גיליתי שהפחד היה סתם. כי מעבר לטיפול המהיר, לא מרגישים כלום", אומר קנר.

    רביב קנר: "אני יכול לחייך בלי להתבייש. אני מוצא את עצמי הרבה פעמים מול המראה מחייך ומחמיא לעצמי."

     סנדרה רינגלר: "יש לי את החיוך המושלם שנראה מאוד טבעי"

    הסטייליסטית והמעצבת סנדרה רינגלר תמיד הייתה ידועה בחוש האסתטיקה המושלם שלה, ולא התפשרה גם על חיוכה. "הגעתי למרפאה של ד"ר מיקי בבייב כי ממש הפריעה לי הצורה של קשת החיוך שלי, השיניים הפנימיות היו ממש מוכנסות ובכל פעם שחייכתי היה נראה שחסרות שיניים", משתפת רינגלר. "הדבר הזה מאוד הפריע לי והתחלתי לברר על כל מיני פתרונות שקיימים. ביררתי אצל הרבה מאוד מומחים, מן הסתם אני גם מכירה הרבה מאוד מומחים, עד שהגעתי לכן. אני ממש מרוצה מהתוצאה. מרוצה מאוד מהתהליך שהיה מאוד מהיר וממש לא כואב, להפתעתי הרבה.

    סנדרה רינגלר: "עכשיו אני פשוט מאושרת, יש לי את החיוך המושלם שעדיין נראה מאוד טבעי, גם מבחינת הצבע וגם מבחינת קשת החיוך. מאוד מודה לך, ד"ר מיקי בבייב".

    אני שומע הרבה שחוששים מהתוצאה שזה עלול להיראות מלאכותי מדי, איך אפשר להבטיח שזה לא יקרה

    ציפויי שיניים הוא הטיפול האסתטי היחיד בו אתה יודע בדיוק עם איזה חיוך אתה הולך לצאת לפני סיום הטיפול.

    בציפויי חרסינה יש את השלב הראשון בו המטופל יוצא עם חיוך זמני איתו הוא מתחיל להתרגל לשינוי ולאחר שבועיים בהם הטכנאי מסיים לבנות את הציפויים הקבועים אנחנו מסירים את הזמניות, מניחים עם ג׳ל את הציפויים הקבועים על השיניים בכדי שיהיה אפשר להתרשם מהתוצאה הסופית, ורק לאחר מכן עוברים להדבקה הקבועה שתשנה את החיוך לעשרות השנים הבאות. ד"ר בבייב מציין, כי אם בעבר היה חשש מלבצע יישור שיניים, הלבנת שיניים או ציפויים – עכשיו המצב שונה לחלוטין.

    ד"ר בבייב הבעלים של מרפאת Bwhite מרופאי השיניים הבודדים בישראל העוסקים בציפויי חרסינה בלבד עם ניסיון של למעלה מ 15,000 ציפויים מחרסינה פלדספטית בעבודת יד.

    ד"ר מיקי בבייב: "למעשה שיטות העבודה שעליהן אני מתבסס מבטלות את רכיב הכאב בסט השיקולים של המטופל, אין כאב! לא בהכנת השיניים להדבקת הציפוי ולא בעת הדבקת הציפוי כמו כן הטיפול נעשה בתהליך יעיל ומהיר".

    "גם במקרים בהם יש צורך ביישור השיניים- הפרוצדורה לא משבשת את השגרה היום יומית, אלא להיפך, ניתן להמשיך את סדר היום ולצאת בפרק זמן של שבועיים בלבד עם הגשמת החלום לחיוך חדש".

    שאלתי את ד"ר בבייב לגבי המהפך האקסטרימי שכל מטופל שלו מקבל, התשובה שלו עניינה אותי כי אני כבר בצעתי מחקר מעמיק בתחום ולא נתקלתי ברופאים שעוסקים רק בציפויי שיניים.

    יש מספר סיבות לכך. ראשית לא כל רופא מגיע עם נכונות לקבל החלטה "מסוכנת עסקית" ולעשות רק ציפויים״ מה שקורה עם רופאי שיניים העוסקים באסתטיקה זה שהם עוסקים גם באסתטיקה, כי הרופא לא יוכל להרשות לעצמו שלא לבצע את שאר הטיפולים השוטפים מבחינה עסקית.

    ישנם בארץ מומחים לטיפולי שורש, כירורגיה, אורתודונטיה וכו׳ אבל אין דבר כזה רופא שעושה רק ציפויים.

    מעבר להתמקדות בנישה ספציפית, אני לא מבצע יותר משני טיפולים ביום, כי גם רמת האנרגיה שלי צריכה להיות בשיא כשאני מרוכז בלהפוך למטופל את השיניים ליפות ולהשאיר אותן בריאות.

    כשלוקחים את הנושא הזה בכובד ראש ויצירתיות ניתן להגיע לרמת דיוק כה גבוהה ולייצר את הציפויים במהירות ובאיכות יוצאת מן הכלל".

    "שנית, ישנו עוד איש מקצוע מאד חשוב מלבד הרופא, הלא הוא הטכנאי, רופאים עובדים עם טכנאים שיש להם עוד לקוחות חוץ מאותו רופא, כלומר טכנאים שאינם מצויים בתקשורת שוטפת וישירה עם רופא אחד, מה שמראש עלול להגדיל את הסיכוי שדברים "יפלו בין הכיסאות״, בניגוד לכך, אני עובד עם שני טכנאים בדרגות אומן, המבצעים ציפויי חרסינה פלדספטית בלבד והם עובדים איתי בבלעדיות.

    מן הסתם התקשורת ביננו הרבה יותר מקצועית מהרגיל עם תשוקה לעשייה ורצון להגיע למצוינות בכל עת. עוד לא כבשנו את פסגת ההר, ואני יכול להעיד על כך גם לאחר 15,000 ציפויים".

    האם העלאת המודעות לשיטות החדשניות בתחום האסתטיקה הדנטלית תעודד יותר אנשים להשקיע בחיוך חדש?

    "בהחלט. אנשים רבים מתביישים בחיוך שלהם, הם מחייכים עם פה סגור, נבוכים מהמרווחים בשיניים או משיניים שהסתובבו, מגוון שהתחלף, מאובדן שכבת אמייל, סובלים מכתמים ושברים בשיניים ואף מפסיקים לחייך.

    גם ככל שעוברות השנים השיניים נשחקות ומאבדות גובה. הלוואי ואנשים היו יודעים עד כמה הטכנולוגיה שינתה לחלוטין את שיטות הטיפול, הלוואי והם היו יודעים שבטווח של שבועיים הם יכולים לחיות חיים חדשים עם חיוך לבן, ישר, יפה שהותאם עבורם באופן אישי. ויתרה מכך, הם אפילו לא יסבלו מכאב או ירגישו שעליהם לשבש את שגרת חייהם בדרך להגשמת המטרה".

    "מאז שהקמתי את המרפאה יצרתי מחדש מאות חיוכים, אנשים שלא היו רגילים לחייך שינו לחלוטין את הדרך שבה הם חיו את חייהם, הם שינו הרגלים, הביטחון העצמי שלהם עלה, הם עשו משהו למען עצמם, משהו שהם שקלו זמן רב, רוב לקוחותיי אם לא כולם, בדקו לאורך הזמן תוצאות של עבודות, וכשהם הגיעו למרפאה הם כבר היו מוכנים".

    "גם במקרים בהם יש צורך ביישור השיניים- הפרוצדורה לא משבשת את השגרה היום יומית, אלא להיפך, ניתן להמשיך את סדר היום ולצאת בפרק זמן של שבועיים בלבד עם הגשמת החלום לחיוך חדש".

    "כל לקוחותיי חזרו לחייך בפה מלא, הם מצטלמים יותר, לועסים סטייק ונוגסים בתפוח, שותים קפה מבלי לחשוש מכתמים ומרגישים טוב עם עצמם".

    מה אגיד לכם, השתכנעתי! שאלתי את מיקי מה היה ממליץ לי אם הייתי מוציא עכשיו כרטיס אשראי ואומר לו "יאללה, בוא נסגור?"

    וזה מה שהוא ענה לי: "לפני שהייתי ממליץ למישהו שסובל ממראה השיניים שלו לסגור תכנית טיפול אני חושב שכדאי לקחת רגע ולהבין עד כמה אתה במקום בו אתה מרגיש שהגיע הזמן לעשות שינוי מהפכני בחיוך כי מדובר בהשקעה לא קטנה".

    "לאחר מכן הייתי ממליץ לך לצפות בדפי המדיה שלי בתמונות של מטופלים שכבר עשו זאת וכמובן שמחו לאשר לי להציג את המהפך שלהם, לצפות בסרטונים שלהם ולבחון עד כמה הם מרגישים שזה היה שווה, ורק לאחר מכן לקבל החלטה אם זה הזמן המתאים לצאת אל האור שבקצה המנהרה."


    ד"ר מיקי בבייב
    רפואת שיניים
    ד"ר מיקי בבייב הינו בעל תואר דוקטור לרפואת שיניים (DMD) והינו גם טכנאי שיניים בדרגת אמן. דר׳ בבייב הבעלים של מרפאת Bwhite מרופאי השיניים הבודדים בישראל העוסקים בציפויי חרסינה בלבד עם ניסיון של למעלה מ...

    להתייעצות עם ד"ר בבייב
    השאירו פרטים או חייגו
    02-3003111

      הנני מאשר את תקנון אתר
      יש לאשר את תקנון האתר

      תגובות